İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Kuveyt Türk olarak;

  • Müşterilerimizden gelen tüm şikayetlerin kayıt altına alınacağını,
  • Müşteri segment ayrımı yapılmaksızın şikâyet ile ilgili aynı iş günü kayıt sürecinin başlatılacağını,
  • Müşterimiz şikayet konusunda haklı ise şikayetle ilgili iş akış ve süreçlerin iyileştirilmesi için gerekli gözden geçirmelerin yapılacağını,
  • Tüm çalışanlarımızın her zaman ve her durumda şikayet ileten müşterimize karşı nazik davranacağını,
  • Tüm çalışanlarımızın müşterilerimizden aldıkları şikayetleri Müşteri Memnuniyeti Servisi'ne ileteceklerini,
  • En fazla 5 iş günü içinde şikâyet bildiriminde bulunan müşterimize şikayeti konusunda geri bildirimin yapılacağını,
  • Bildirim 5 iş günü içerisinde çözülemeyecek nitelikte ise, o zaman müşteriye bildirimi ile ilgilenildiği konusunda bilgi verilmesini,

taahhüt ederiz…

Şube ve ATM'ler

Size en yakın Şube ve ATM'lere ulaşmak için