İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Telefon Bankacılığı hizmetlerimizden yararlanabilmeniz için öncelikle Kuveyt Türk müşterileri arasına katılmanız ve ardından Tek Şifre almanız gerekmektedir. Hesap açtırmak için yapmanız gereken size en yakın Kuveyt Türk şubesine uğramak ya da Kuveyt Türk Mobil’i indirerek şubeye gitmeden dilediğiniz her yerden görüntülü görüşme ile hesap açabilirsiniz ve Şubesiz Bankacılığı deneyimleyebilirsiniz.

Tek şifrenizi ise 444 0 123 / 0850 251 0 123’ ü aradıktan sonra kendiniz Sesli IVR yardımı ile "Tek Şifre alma" söyleminde bulunarak Tek şifre işlemleri menüsü üzerinden belirleyebilirsiniz.

Tek Şifre İşlemleri

444 0 123 / 0850 251 0 123’ ü aradıktan sonra;

  • Tek şifre almak için;
Sesli IVR üzerinden "Tek şifre alma" söyleminde bulunduktan sonra Tek Şifre Alma menüsüne ulaşabilirsiniz. Bu menüde bankamıza ait kart numaranız ve kart şifrenizle tek şifre alma işlemlerini tamamlayabilirsiniz.

Aktif bir kartınız bulunmuyor ise; NFC özelliği bulunan cep telefonunuzun Mobil şube giriş ekranında yer alan Şifremi Unuttum > Anında Şifre adımından çipli kimlik kartınızla oluşturabilirsiniz. Cep telefonunuzun NFC özelliği bulunmuyorsa veya çipli kimlik kartına sahip değilseniz en yakın şubemizi ziyaret ederek tek şifrenizi belirleyebilirsiniz. 
  • Tek şifre değiştirmek için;
Sesli IVR üzerinden "Tek şifre değiştirmek" söyleminde bulunduktan sonra Tek Şifre Değiştirme menüsüne ulaşabilirsiniz. Bu menüde mevcut tek şifrenizi tuşlayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
  • Tek şifre kilit kaldırmak için;

Sesli IVR üzerinden "Tek şifre kilit kaldırmak" söyleminde bulunduktan sonra Tek Şifre Kilit Kaldırma menüsüne ulaşabilirsiniz. Bu menüde tek şifre kilit kaldırma işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri Ol

Kuveyt Türk Mobil'le
şubeye gitmeden 
hemen müşterimiz olun!