İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Mobil Onay Nedir?

Mobil onay, dijital kanallara giriş ve işlem onaylarının Kuveyt Türk Mobil uygulaması üzerinden verilmesini sağlayan hızlı ve güvenli bir yöntemdir. Ekrana düşen bildirim üzerinden ya da bildirim butonundan onay verilebilir.
* Kuveyt Türk Mobil kullanmayan müşterilerimiz dijital kanallardaki işlemlerini SMS şifresi ile yapmaya devam edecektir.

İnternet Şube’ye Giriş ve İşlem Onaylarında Mobil Onayı Nasıl Kullanacağım?

  1. İnternet Şube giriş sayfasında müşteri numarası, şifre ve kullanıcı adı (kurumsal müşterilerimiz için) giriniz. Ardından “Devam” butonuna basınız.
  2. Gelen sayfadaki bilgilerinizi doğruladıktan sonra “Giriş” butonuna basınız.
  3. Hesabınızı yalnızca bir cihazda kullanılıyorsanız, mobil onay cihaza direkt gönderilir. Ekranınıza gelen bildirime tıklayarak veya Kuveyt Türk Mobil’in ana ekranında PIN ile giriş yapmadan, sağ üst köşede bulunan bildirim butonuna tıklayarak onay verilebilirsiniz. Mobil uygulama birden çok cihazınızda mevcutsa ekranda cihazlarınız listelenecektir. Mobil onay göndermek istediğiniz cihazı seçebilirsiniz.

Çağrı Merkezi ve Sesli Yanıt Sistemi’nde Mobil Onayı Nasıl Kullanacağım?

Çağrı Merkezi’nden işlemlerinizin gerçekleştirilebilmesi için “Tek Şifre” (Kuveyt Türk Mobil, İnternet Şube ve Çağrı Merkezi’nde kullanılan şifre) veya “Kart Bilgileri” (kart numarası ve şifresi) ile devam edilebilirsiniz.
Kuveyt Türk Mobil kullanıyorsanız işlemleriniz sırasında tek şifreniz veya kart şifrenizin yanında gönderilen mobil onayın da verilmesi gerekmektedir.

Sıkça Sorulan Sorular

Telefonumda Kuveyt Türk Mobil kurulu olmasına rağmen mobil onay gelmiyor / bildirim ekrana düşmüyor, ne yapabilirim?
  • Telefonun internet bağlantısı kontrol edilmelidir.
  • Uygulamanın güncel olduğu teyit edilmelidir.
  • Telefondaki ayarlar uygulamasında Bildirimler > Kuveyt Türk > Bildirimlere İzin Ver seçeneği aktif edilmelidir. Bu işlemi yaptıktan sonra mobil uygulamaya bir kez giriş yapılması önerilmektedir.