İnternet Şube’ye ulaşmak için önce müşteri numarası ve Tek şifre ile giriş yaparsınız. Bir sonraki ekranda sizden Mobil uygulamanız varsa Mobil Onay'ınız istenir, yoksa size doğrulama SMS'i gönderilir. Aynı zamanda Mobil İmza veya Parolamatik kullanıyorsanız, Parola ekranında bu güvenlik uygulamalarından biriyle giriş yapmanız istenir.
İnternet kafe gibi genel kullanıma açık yerlerde Key Logger niteliğindeki programların bilgisayarlara yüklenmiş olma riskine karşı şifrelerinizin çalınmasını engelleyerek güvenliğinizi sağlar.
5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu'na göre elektronik ortamlarda ıslak imzaya eş değer kimlik doğrulayan bir servistir. Bu hizmeti, Turkcell GSM SIM kartı kullanarak alabilirsiniz. Mobil İmza'yı kısmen ya da tamamen Kuveyt Türk İnternet Şube'de kullanabilirsiniz. Sadece Mobil İmza kullanımlarında, Parola yerine sadece Mobil İmza kullanılır ve onay gerektiren işlemlerde Gizli Kelime kullanılmaz. Hem Parola hem Mobil İmza kullanımlarında ise İnternet Şube girişinde, Parola veya Mobil İmza seçeneklerinden birisi seçilerek giriş işlemi yapılır. Para transferleri onay işlemlerinde ise Parola ile giriş yapan kullanıcıya Gizli Kelime sorulurken, Mobil İmza ile giriş yapan kullanıcının işlemi Mobil İmza ile onaylanır.
İnternet işlem limitlerinizi İnternet Şube'den düşürebilirsiniz. Fakat limit yükseltmek için 444 0 123 Müşteri İletişim Merkezi veya şubenizle irtibata geçmeniz gerekir.
İnternet Şube veya 444 0 123 Müşteri İletişim Merkezi üzerinden IP sınırlaması yaparak İnternet Şube’ye sadece belirlediğiniz IP aralığından giriş yapılmasını sağlayabilirsiniz. Kısıtlamanın eklenmesi ve kaldırılması için İnternet Şube üzerinden Ayarlar / Kısıtlar menüsünden IP Kısıtlama’ya gelerek İnternet Şube güvenliğinizi artırabilirsiniz.
İnternet Şube’nizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 Müşteri İletişim Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
İnternet Şube'de yapacağınız para transferi işlemlerinde sadece mevcut kayıtlı işlemleriniz üzerinden para transferi yapabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 Müşteri İletişim Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
İnternet Şubeniz aracılığıyla İnternet/Mobil/Telefon Bankacılığı için saat aralığı belirleyebilir; bu saat aralığı dışında yapılacak İnternet Şube'deki işlem limitlerinizi kısıtlayabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 / 0850 251 0 123 Müşteri İletişim Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
Kuveyt Türk İnternet Şubesi'ne hemen girmek için