Kampanyalar
Tüm KampanyalarNasıl Müşterimiz Olabilirsiniz?
Saha Ekibi Personelimizle Ziyaret Edilerek Hesap Açılışı İşleminizi Gerçekleştirebilirsiniz
Nüfus Cüzdanınız var ve görüntülü görüşme ile hesap açmak istemiyorsanız ya da görüntülü görüşme ile hesap açma adımlarını tamamlayamadıysanız aşağıdaki adımları izleyerek müşterimiz olabilirsiniz.
- Başvurunuz Saha Personelimize atandığında telefonunuza bilgilendirme sms’i gelir.
- Saha personelimiz randevu oluşturmak için sizinle iletişime geçer.
- Randevu günü sizi adresinizde ziyaret eder.
- Ziyaret esnasında kimliğinizin yanınızda olması gereklidir.
- Saha personelimiz sizden tek sayfalık bir forma ıslak imza alır ve adk kanal giriş şifreniz gönderilir.
- Mobil şube üzerinden online belgelere onay vermeniz halinde hesabınız açılır.
Sıkça Sorulan Sorular
Başvurumu yaptım, banka kartım bana ne zaman ulaşır?
Başvurunuzun ardından 3 gün içerisinde banka kartınız basılarak adresinize ulaşmak üzere kuryeye teslim edilir.
Başvurumu yaptım, sonra ne yapmam gerekir?
Başvurunuzun ardından size gönderilecek geçici şifreyle 36 saat içinde Kuveyt Türk Mobil’e giriş yaparak mobil bankacılığın size sağladığı tüm hizmetlerden faydalanabilirsiniz.
Kuveyt Türk Mobil’den müşteri olunca şubeden hizmet alabilecek miyim?
Görüntülü görüşme ile başvuru yaparken seçeceğiniz şubeden veya herhangi bir Kuveyt Türk şubesinden hizmet alabilirsiniz.
Sistem kimliğimi okumadı, neden?
Telefonunuzun NFC ayarlarını kontrol ederek tekrar deneyebilirsiniz veya NFC okutmadan hesap açılış sürecini gerçekleştirip hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.
Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme esnasında bulunduğum ortam nasıl olmalı?
Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme sırasında bulunduğunuz ortamın aydınlık, kimliğinizin ve yüzünüzün net bir şekilde görüntülenebilir olması gerekmektedir.
Görüntülü görüşme esnasında bağlantım kesildi, ne olacak?
Tekrar Kuveyt Türk Mobil’deki Müşteri Olmak İstiyorum butonuna basarak kimlik doğrulama adımından başvurunuza devam edebilirsiniz.
Hangi saatler arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirim?
Her gün saat 08:00-23:00 arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirsiniz.
Hangi telefon modelleri ile başvuru yapabilirim?
NFC özelliği olan tüm akıllı telefonlar ile başvuru yapabilirsiniz. NFC özelliği olmayan ya da çalışmayan telefon modellerinde, hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.
Hangi kimlikle hesap açılabilir?
Görüntülü görüşme ile hesap açmak için yeni TC Kimlik Kartı'na (çipli) sahip olmanız gerekmektedir.