Kampanyalar
Tüm KampanyalarNasıl Müşterimiz Olabilirsiniz?
Sıkça Sorulan Sorular
NFC ile kimliğimi doğrularken nelere dikkat etmeliyim?
- NFC ile kimlik doğrulama yaparken TC kimlik kartınızı cihazınızın NFC yüzeyine temas ettirmeniz gerekir. NFC alanı IOS işletim sistemli telefonların arka üst kısmında, Android işletim sistemli cihazların ise modele bağlı olarak arkasında veya önünde bulunmaktadır.
- Kimliğinizi NFC alanına tuttuğunuzda tarama otomatik olarak başlayacaktır, tarama bitene kadar kimliğinizi NFC alanında çekmemeniz gereklidir. Cihaz ile kimliğiniz arasındaki engeller (telefon kılıfı, kart) NFC’nin çalışmasını engelleyebilir.
Yurt dışı adresli şirketim adına başvuru yapabilir miyim? Ortakları yabancı uyruklu olan firmalar görüntülü görüşme ile müşteri olabilir mi?
Ortakları yabancı uyruklu olan veya adresi yurtdışında olan firmalar hesap açılışlarını şubelerimizden yapabilirler.
Firmamızda birden çok ortak/temsile yetkili kişi var. Hesap nasıl açılacak?
Birden fazla ortak olması durumunda başvuru yapan kişinin münferit yetkiye sahip olması, diğer ortakların da mobil uygulama üzerinden kimlik teyidi yapmaları gerekmektedir.
Hesap açılışı gerçekleştirdikten sonra kredi kartına başvurabilir miyim?
Evet, aynı zamanda ticari kart, pos ürünleri, sigortalar, teminat mektubu ve yatırım ürünlerine de Kuveyt Türk Mobil üzerinden ulaşabilirsiniz.
Başvurumu yaptım, banka kartım bana ne zaman ulaşır?
Başvurunuzun ardından 3 gün içerisinde banka kartınız basılarak adresinize ulaşmak üzere kuryeye teslim edilir.
Başvurumu yaptım, sonra ne yapmam gerekir?
Başvurunuzun ardından size gönderilecek geçici şifreyle 36 saat içinde Kuveyt Türk Mobil’e giriş yaparak mobil bankacılığın size sağladığı tüm hizmetlerden faydalanabilirsiniz.
Kuveyt Türk Mobil’den müşteri olunca şubeden hizmet alabilecek miyim?
- Görüntülü görüşme ile başvuru yaparken seçeceğiniz şubeden veya herhangi bir Kuveyt Türk şubesinden hizmet alabilirsiniz.
- Kredi ve limit işlemlerinizi görüntülü görüşme ile başvuru yaparken seçeceğiniz şubeden yapmalısınız.
Sistem kimliğimi okumadı, neden?
Telefonunuzun NFC ayarlarını kontrol ederek tekrar deneyebilirsiniz veya NFC okutmadan hesap açılış sürecini gerçekleştirip hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.
Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme esnasında bulunduğum ortam nasıl olmalı?
Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme sırasında bulunduğunuz ortamın aydınlık, kimliğinizin ve yüzünüzün net bir şekilde görüntülenebilir olması gerekmektedir.
Görüntülü görüşme esnasında bağlantım kesildi, ne olacak?
Tekrar Kuveyt Türk Mobil’deki Müşteri Ol butonuna basarak kimlik doğrulama adımından başvurunuza devam edebilirsiniz.
Hangi saatler arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirim?
7/24 hesap açılışı başvurusu yapabilirsiniz ancak başvurunuzun tamamlanabilmesi için gerekli olan görüntülü görüşme 08.00-23.00 saatleri arasında gerçekleştirilebilir.
Hangi telefon modelleri ile başvuru yapabilirim?
NFC özelliği olan tüm akıllı telefonlar ile başvuru yapabilirsiniz. NFC özelliği olmayan ya da çalışmayan telefon modellerinde, hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.
Hangi kimlikle hesap açılabilir?
Görüntülü görüşme ile hesap açmak için yeni TC Kimlik Kartı'na (çipli) sahip olmanız gerekmektedir.
İşim için hesap açarken hangi belgeler gerekli?
Sadece yeni tip T.C. Kimlik kartınızın olması yeterli.
Hangi firmalar görüntülü görüşme ile hesap açabilir?
- Şahıs firmaları, Çiftçi Kayıt Sistemine kayıtlı olan çiftçiler, Limited ve Anonim şirket statüsünde kurulmuş tüzel firmalar görüntülü görüşmeyle hesap açabilirler.
- Firma adına hesap açabilmek için firma adına işlem yapacak kişinin münferit yetki tipine sahip olması gerekir.