Page 215 - SAĞLAM BANKACILIK MODELİ İLE "KATILIM BANKACILIĞINA GİRİŞ"
P. 215

Pazarlama ve Ürün Geliştirme  Ödeme Sistemleri
 Pazarlama    Bu departmanın çalışma alanı, kredi kartları form giriş ve istihbaratı, limit tahsis ve
 Bireysel ve İşletme Bankacılığı Grubu’nda Pazarlama Bölümü, Doğrudan Pazarlama Ser-  değiştirme, kart dağıtımı, muhasebe, müşteri hizmetleri, idari ve kanuni takip süreçleri,
 visi, Stratejik Pazarlama Servisi ve Menkul Kıymetler ve Sigorta Servisi olmak üzere üç   alternatif dağıtım kanalları (çağrı merkezi hariç), POS, ATM, vergi ve fatura işlemlerinin
 temel servisten oluşmaktadır.  müşteri memnuniyeti, kârlılık ve sürdürülebilir risk temelinde yönetimi ve yürütülmesidir.
              Ödeme sistemleri bölümünün görevleri aşağıdaki tabloda olduğu gibi gösterilebilir.
   

 Şekil 2-1.2
 Pazarlama Bölümünün Yapısı

 Pazarlama



























 Ürün Geliştirme                                                                                                     BIREYSEL VE IŞLETME BANKACILIĞI      KURUMSAL VE TICARI BANKACILIK      KREDILER      ULUSLARARASI BANKACILIK      OPERASYON, TEKNOLOJI, IDARI IŞLER      MALI KONTROL      DENETIM VE RISK      IK, EĞITIM, KALITE      HUKUK VE RISK TAKIP
 Ürün Geliştirme bölümünün görevlerini aşağıdaki şekilde sıralayabiliriz:              Tablo 2-1.2
                                                                                       Ödeme Sistemleri
                                                                                      Bölümünün Görevleri

 Tablo 2-1.1
 Ürün Geliştirme
 Bölümünün Görevleri






              Kurumsal İletişim
              Kurumsal İletişimde yapılan işlemleri aşağıdaki şekilde sıralayabiliriz:

 Performans Yönetimi
 Bu departman rekabetin yoğun olduğu bankacılık sektöründe önemli bir yer tutmak-
 tadır. Bu birimde yapılan işleri; sektör hedeflerinin bölge ve şube bazında verilmesinin
 sağlanması, şube bireysel pazarlama performans değerlendirmelerinin yapılanması ve
 raporlanması ve zayıf performans gösteren kanallar tespit edilerek iyileştirme planlarının
 hazırlanması şeklinde özetleyebiliriz.

 214  |   SAĞLAM BANKACILIK MODELI  •  BIREYSEL VE IŞLETME BANKACILIĞI         |  215
   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220