Page 224 - SAĞLAM BANKACILIK MODELİ İLE "KATILIM BANKACILIĞINA GİRİŞ"
P. 224

                                                                                                                                                                               

                            Şekil 2-1.4                                         ONAY FORMU                                                                                 ONAYLAMA FORMU                        Şekil 2-1.5
                             Örnek Onay                                                                                                                                                                          Örnek Onaylama
                                Formu                                            APPROVAL FORM                                                                             CONFIRMATION FORM                     Formu




                                               Sunan Departman / The Presenting Department                                                    Onaylayan Taraflar / The Approving Parties                                                        VAKA INCELEMESI  /  KUVEYT TÜRK YENI ÜRÜN GELIŞTIRME SÜRECI



                                               Tarih / Date              Birim, Şube / Department, Branch                                     Tarih / Date             Birim / Department



                                               Onaylanan Ürün / Product to Be Approved
                                                                                                                                                 Tarafımızca uygun görülmüştür.
                                                                                                                                                 We approve the product to be implemented.
                                               Ürün Açıklaması / Description of The Product                                                      Tarafımızca uygun görülmemiştir.
                                                                                                                                                 We do not approve the product to be implemented.

                                                                                                                                              Ad, Soyad, İmza                Ad, Soyad, İmza
                                                                                                                                              Name, Surname, Signature       Name, Surname, Signature







                                                                                                                                              Kabul Edilmeme Nedeni / Reasons for Non-Approval
                                               Ad, Soyad, İmza                 Ad, Soyad, İmza
                                               Name, Surname, Signature        Name, Surname, Signature












                                          Sonuç
                                          Her firmada olduğu gibi Kuveyt Türk Katılım Bankası’nda da sürekli gelişimin sağlanması
                                          için yeni ürün ve hizmet geliştirme çalışmaları yapılmaktadır. Bu çalışmaların daha orga-
                                          nize bir şekilde yürütülebilmesi için Kuveyt Türk tarafından bir “ürün ve hizmet geliştirme”
                                          süreci oluşturulmuştur. Bu sürecin en dikkat çeken, özellikle de geleneksel bankacılık
                                          sektöründen ayrılan yanı Danışma Kurulu onaylarıdır. Çünkü Danışma Kurulu, Kuveyt Türk
                                          içinde bağımsız bir yapıya sahiptir. Böylelikle katılım bankacılığı uygulamasının İslami
                                          prensiplere uygunluğu sağlanmış ve inançları nedeniyle özellikle katılım bankasını seçen
                                          müşterilerin hakları korunmuş olur.
                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                           Not
                                                                                                                                                            1.  Birol Tenekecioğlu, Pazarlama Yönetimi (Eskişehir: Anadolu
                                                                                                                                                                  Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2004), s. 126-127.

                                          224  |   SAĞLAM BANKACILIK MODELI  •  BIREYSEL VE IŞLETME BANKACILIĞI                                                                                          |  225
   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229