Page 225 - SAĞLAM BANKACILIK MODELİ İLE "KATILIM BANKACILIĞINA GİRİŞ"
P. 225

                                                                                     

 Şekil 2-1.4  ONAY FORMU                          ONAYLAMA FORMU                       Şekil 2-1.5
 Örnek Onay                                                                            Örnek Onaylama
 Formu  APPROVAL FORM                             CONFIRMATION FORM                    Formu




 Sunan Departman / The Presenting Department  Onaylayan Taraflar / The Approving Parties                              VAKA INCELEMESI  /  KUVEYT TÜRK YENI ÜRÜN GELIŞTIRME SÜRECI



 Tarih / Date  Birim, Şube / Department, Branch  Tarih / Date  Birim / Department



 Onaylanan Ürün / Product to Be Approved
                        Tarafımızca uygun görülmüştür.
                        We approve the product to be implemented.
 Ürün Açıklaması / Description of The Product  Tarafımızca uygun görülmemiştir.
                        We do not approve the product to be implemented.

                    Ad, Soyad, İmza                Ad, Soyad, İmza
                    Name, Surname, Signature       Name, Surname, Signature







                    Kabul Edilmeme Nedeni / Reasons for Non-Approval
 Ad, Soyad, İmza  Ad, Soyad, İmza
 Name, Surname, Signature  Name, Surname, Signature












 Sonuç
 Her firmada olduğu gibi Kuveyt Türk Katılım Bankası’nda da sürekli gelişimin sağlanması
 için yeni ürün ve hizmet geliştirme çalışmaları yapılmaktadır. Bu çalışmaların daha orga-
 nize bir şekilde yürütülebilmesi için Kuveyt Türk tarafından bir “ürün ve hizmet geliştirme”
 süreci oluşturulmuştur. Bu sürecin en dikkat çeken, özellikle de geleneksel bankacılık
 sektöründen ayrılan yanı Danışma Kurulu onaylarıdır. Çünkü Danışma Kurulu, Kuveyt Türk
 içinde bağımsız bir yapıya sahiptir. Böylelikle katılım bankacılığı uygulamasının İslami
 prensiplere uygunluğu sağlanmış ve inançları nedeniyle özellikle katılım bankasını seçen
 müşterilerin hakları korunmuş olur.
                                  

                                  Not
                                  1.  Birol Tenekecioğlu, Pazarlama Yönetimi (Eskişehir: Anadolu
                                        Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2004), s. 126-127.

 224  |   SAĞLAM BANKACILIK MODELI  •  BIREYSEL VE IŞLETME BANKACILIĞI         |  225
   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230