Page 279 - SAĞLAM BANKACILIK MODELİ İLE "KATILIM BANKACILIĞINA GİRİŞ"
P. 279

VAKA İNCELEMESİ














 Müşteri




 memnuniyeti




 tüm sektörlerde





 olduğu gibi




 bankacılık




 sektöründe                                                                                  gibi bankacılık sektöründe
                                                                                                Müşteri memnuniyeti
                                                                                               tüm sektörlerde olduğu

                                                                                               de en önemli konuların
 de en önemli                                                                                 müşteri memnuniyetinin
                                                                                                 başında gelmektedir.
                                                                                                Bankacılık sektöründe

                                                                                                 gündeme geldiği en
 konuların başında                                                                           önemli hizmetlerden birisi

                                                                                             çağrı merkezi (call center)
                                                                                                hizmetidir. Bu nedenle
 gelmektedir.                                                                              Kuveyt Türk Katılım Bankası
                                                                                             müşteri memnuniyetinde
                                                                                              çok daha iyi bir konuma
                                                                                                 gelmek için Borusan
                                                                                             Telekom ile IP tabanlı ses
                                                                                             İletimi (VoIP) teknolojisiyle
                                            Kuveyt Türk                                     merkezi oluşturma projesini
                                                                                              çalışan yenilikçi bir çağrı

                                                                                             gerçekleştirmiştir. Bu vaka
                    IP Tabanlı Ses İletimi                                                  çalışmasında bu yeni çağrı
                                                                                             merkezi uygulaması ve IP
                                         (VoIP) Projesi                                       tabanlı ses iletimi (VoIP)

                                                                                                 projesi anlatılacaktır.
   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284