Arama Yapın

Dış Uygulamaları Kullanırken

dış uygulama

Dış Uygulamalar üzerinden işlem yaparken dikkat etmeniz gereken detayları sizlerle paylaşıyoruz.

İşlemlerinizi Kuveyt Türk API’lerini kullanan uygulamalar üzerinden gerçekleştirirken dikkat etmeniz gereken konulara hemen göz atın!

  • Kuveyt Türk API Market web sitesinde yayımlananlar haricindeki dış uygulamaları kullanmayın.
  • Dolandırıcılık veya bilgi hırsızlığı ile ilgili şüphelendiğiniz durumları 444 0 123 / 0850 251 0 123 numaralı Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak bildirin.
  • Bankamız, müşterilerine yalnızca bilgilendirme amaçlı SMS ve e-posta gönderir. Sizden bilgi talebinde bulunulması halinde Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi’ni arayın.
  • Özel bilgilerinizi başkalarıyla asla paylaşmayın.
  • Kaynağından emin olmadığınız adresler üzerinden size gönderilen içerikleri açmayın, linklere tıklamayın.
  • Cep telefonunuzun sizden başka biri tarafından kullanılmaması için tuş kilidini aktif hale getirin.
  • Şifre seçerken aşağıdaki maddeleri göz önünde bulundurun:
    • Daha önce kullandıklarınızdan farklı bir şifre oluşturmaya özen gösterin.
    • Kişisel bilgilerinizi, ardışık ve sıralı rakamları şifre olarak kullanmayın. Karmaşık kombinasyonları tercih edin.
    • Şifrenizi başkalarının kolayca ulaşabileceği şekilde herhangi bir yerde bulundurmayın.
  • Oturumu kapatmadığınız sürece dış uygulamalarda 24 saat süresince işlem yapabilirsiniz. Bu süre dolduktan sonra ise uygulamaya yeniden giriş yapmanız gerekir.

Güvenli ve hızlı bankacılık deneyimi yaşamak için siz de Kuveyt Türklü olun!