Arama Yapın

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Kuveyt Türk ile ilgili aklınıza takılan konuların cevaplarını SSS sayfası aracılığıyla öğrenebilirsiniz.

Kuveyt Türk Mobil'i kimler kullanabilir?

iOS 10.0 ya da Android 5.0 ve üzeri telefona sahip, tek şifresi olan tüm bireysel/kurumsal müşterilerimiz Kuveyt Türk Mobil’i kullanabilir.

Kuveyt Türk Mobil'i nasıl indirebilirim?

iOS tabanlı akıllı telefon kullanıyorsanız, Kuveyt Türk Mobil’i App Store’dan ücretsiz indirmek için tıklayın.
Android telefonunuz varsa platformu ücretsiz olarak Google Play’den indirebilirsiniz.
Huawei kullanıcıları ise Kuveyt Türk Mobil’i App Gallery’den akıllı telefonlarına yükleyebilir.

Cep telefonuma indirdikten sonra Kuveyt Türk Mobil’i nasıl kullanabilirim?

Yükleme işleminin ardından akıllı telefonunuza gelen SMS ile bir defaya mahsus olmak üzere doğrulama yapmanız gerekir. Daha sonraki girişlerinizi, doğrulama esnasında belirleyeceğiniz Tek Şifre ile yapabilirsiniz.

Giriş için kullanacağım şifremi nasıl belirleyeceğim?

Tüm dijital kanallarımızda kullanacağınız Tek Şifre’yi, Kuveyt Türk Mobil ve İnternet Şube’de yer alan Anında Şifre/Şifremi Unuttum menüsünden kart bilgilerinizle alabilirsiniz.
Şifrenizi almak için ayrıca 444 0 123 numaralı Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz. 
Kurumsal müşterilerimiz ise ilk Tek Şifre işlemlerini yalnızca şubelerimizden gerçekleştirebilir.

Kullanıcı adı nedir?

Kullanıcı adı, kurumsal müşterilerin yetkililerine verilen isimdir.

Cep Telefonumu değiştirdiğimde Kuveyt Türk Mobil'i terkar nasıl aktive edebilirim?

Cep telefonunuzu değiştirdiğinizde, Kuveyt Türk Mobil’i yeniden indirip tekrar aktive etmeniz gerekir. Aktivasyon adımları hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Kuveyt Türk Mobil ve İnternet Şube’de bulunan Anında Şifre/Şifremi Unuttum menülerinden kart bilgilerinizle şifrenizi yeniden oluşturabilirsiniz. 
Alternatif olarak 444 0 123 numaralı Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi ile temasa geçip gerekli güvenlik doğrulamalarını yaparak yeni şifre belirleyebilirsiniz.

Kuveyt Türk Mobil bankacılık işlemleri için güvenli midir?

Kuveyt Türk Mobil’de, bankamız tarafından geliştirilen yeni nesil güvenlik sistemi Mobil Onay altyapısı kullanılır. Mobil Güvenlik ile ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Kuveyt Türk Mobil'i kullandığımda GSM operatörüme ücret öder miyim?

Kuveyt Türk Mobil kullanımınızdan dolayı oluşan data bağlantısı, operatörünüz tarafından mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilir.

Uygulamayı kullanırken alınan izinler nelerdir?

iOS ve Android işletim sistemi kullanılan cihazlarda, Kuveyt Türk Mobil'in belli fonksiyonları için bazı izinler istenmektedir.

Uygulamanın cihazınızdan istediği izinler ve açıklamaları:

Kişiler (Telefon Rehberi) : GSM TL Yükle gibi ekranlarda telefon numarasını elle girmek yerine telefon rehberinden ekleyebilmeniz için gerekmektedir.

Konum: En Yakın Kuveyt Türk bilgilerinin görüntülenebilmesi ve yol tarifi özelliğinin kullanılabilmesi için gerekmektedir.

SMS Erişim: Doğrulama kodu girilmesi gereken alanlara, gönderilen SMS içindeki kodun okunarak otomatik eklenebilmesi için gerekmektedir. (Sadece Android İşletim Sistemleri)

Telefon: En Yakın Kuveyt Türk ekranındaki telefon numaraları ve Çağrı Merkezi gibi uygulama içindeki numaraları tek dokunuşla arayabilmeniz için gerekmektedir.

Kamera, Fotoğraf / Galeri ve Diğer Dosyalar: Uygulama içinde fotoğraf çekme, fotoğraf veya doküman ekleme gerektiren işlemleri gerçekleştirebilmeniz için gerekmektedir.

Kablosuz İletişim (WiFi) Bilgileri: İnternet bağlantınız olmadığında uyarı verilebilmesi için gerekmektedir.

Cihaz Kimliği ve Çağrı Bilgileri: Güvenlik sebebiyle, uygulamaya hangi cihaz üzerinden erişim sağlandığının belirlenmesi için gerekmektedir.

Diğer: Uygulamanın arka planda çalışması, ağ bağlantılarını görüntüleme, uygulama kısayolunun eklenmesi, Google hizmet yapılandırmasının okunması, internet kullanımında tam yetki ve titreşim kontrolü izni de uygulamanın çalışması için gerekmektedir.

Cep Telefonum SIM Bloke Oldu. Blokeyi Nasıl Kaldırabilirim?

SIM Kart bloke kaldırıma işlemini İnternet Şube’den, Mobil Şube’den ve Müşteri İletişim Merkezi’nden kart bilgilerinizle veya Mobil Şube’de yer alan Ayarlar- SIM Bloke Kaldır menüsünden herhangi bir bilgiye ihtiyaç olmadan gerçekleştirebilirsiniz.