Sesli Yanıt Sistemi ile müşteri temsilcisine bağlanmadan şifre almak, değiştirmek veya kilit kaldırmak çok kolay!
Sesli Yanıt Sistemi’nden Nasıl Yararlanılır?
Kuveyt Türk müşterileri, 444 0 123 / 0850 251 0 123 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak Sesli Yanıt Sistemi kapsamındaki hizmetlerden yararlanabilir.
Hangi İşlemler İçin Sesli Yanıt Sistemi ile Şifre Alınabilir?
ATM Kartı Şifre İşlemleri
ATM Kart Şifresi Almak İçin:
- Sesli IVR üzerinden “ATM kartı şifre alma” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- ATM kart şifrenizi, Tek Şifre ya da Geçici Kart Şifre ile belirleyebilirsiniz.
- Tek Şifre’niz bulunmuyorsa, geçici şifre oluşturmak için aşağıdaki iki adımı sırasıyla tamamlayın:
- Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan, SIFRE ve aralarında birer boşluk bırakarak kartınızın son 6 hanesini, arka yüzündeki CVV kodunu yazarak 2848’e SMS gönderin.
- SMS’i gönderdiğinizde 36 saat geçerli ve 6 haneli geçici kart şifreniz gönderilir. 444 0 123’ü arayarak kart şifrenizi alma sürecini tamamlayabilirsiniz.
ATM Kart Şifresi Değiştirmek İçin:
- Sesli IVR üzerinden “ATM kartı şifre değiştirme” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- Bu menüde, mevcut ATM kart şifrenizi tuşlayarak yenisini oluşturabilirsiniz.
Kredi Kartı Şifre İşlemleri
Kredi Kartı Şifresi Almak İçin:
- Sesli IVR üzerinden “Kredi kartı şifresi alma” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- Kredi kartı şifrenizi, Tek Şifre veya Geçici Kart Şifre ile belirleyebilirsiniz.
- Tek Şifre’niz bulunmuyorsa, geçici şifre oluşturmak için aşağıdaki iki adımı sırasıyla tamamlayın:
- Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan, SIFRE ve aralarında birer boşluk bırakarak kartınızın son 6 hanesini, arka yüzündeki CVV kodunu yazarak 2848’e SMS gönderin.
- SMS’i gönderdiğinizde 36 saat geçerli ve 6 haneli geçici kart şifreniz gönderilir. 444 0 123’ü arayarak kart şifrenizi alma sürecini tamamlayabilirsiniz.
Kredi Kartı Şifresi Değiştirmek İçin:
- Sesli IVR üzerinden “Kredi kartı şifre değiştirme” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- Bu menüde, mevcut kredi kartı şifrenizi tuşlayarak yenisini oluşturabilirsiniz.
Tek Şifre İşlemleri
Tek Şifre Almak İçin:
- Sesli IVR üzerinden “Tek Şifre alma” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- Bu menüde, bankamıza ait kart numaranız ve şifreniz ile Tek Şifre alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.
- Aktif bir kartınız bulunmuyorsa, NFC özellikli cep telefonunuz üzerinden Kuveyt Türk Mobil giriş ekranında yer alan Şifremi Unuttum > Anında Şifre adımından çipli kimlik kartınızla Tek Şifre’nizi oluşturabilirsiniz. Cep telefonunuzda NFC özelliği yoksa veya kimlik kartınız çipli değilse, Tek Şifre’nizi oluşturmak için size en yakın şubemizi ziyaret edebilirsiniz.
Tek Şifre Değiştirmek İçin:
- Sesli IVR üzerinden “Tek Şifre değiştirme” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- Bu menüde, mevcut Tek Şifre’nizi tuşlayarak yenisini oluşturabilirsiniz.
Tek Şifre Kilit Kaldırmak İçin:
Sesli IVR üzerinden “Tek Şifre kilit kaldırma” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz. Menüdeki adımları taklip ederek işleminizi kısa sürede gerçekleştirebilirsiniz.
Kuveyt Türk Mobil’i Yükleme
- Sesli IVR üzerinden “Kuveyt Türk Mobil’i yüklemek” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- Menü aracılığıyla cep telefonunuza Kuveyt Türk Mobil indirme linkinin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
SMS Bloke Kilit Kaldırma İşlemleri
- Sesli IVR üzerinden “SMS bloke kaldırma” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- Bu menüde, bankamıza ait bireysel hesabınıza tanımlı kart numaranız ve şifreniz ile SMS bloke kaldırma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
- Bankamıza ait kartınız yoksa size en yakın şubemizi ziyaret ederek SMS blokesini kaldırabilirsiniz.
Bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirecek pratik çözümler için hemen siz de Kuveyt Türklü olun!