Telefon Bankacılığı hizmetlerimize üye olarak Şubesiz Bankacılık deneyimini hemen yaşayın!
Telefon Bankacılığı Hizmetlerinden Kimler Yararlanabilir?
Telefon Bankacılığı hizmetlerimizden yararlanabilmeniz için öncelikle Kuveyt Türk müşterileri arasına katılmalısınız. Bunun için Kuveyt Türk Mobil’i cep telefonunuza indirip Müşteri Ol butonuna tıklayabilirsiniz.
Telefon Bankacılığı hizmetlerimizden faydalanmak için ayrıca Tek Şifre’nizin olması gerekir.
Tek Şifre Nasıl Alınır?
Tek Şifre Almak İçin:
- 444 0 123 / 0850 251 0 123 numaralı Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi’ni arayın.
- Sesli IVR üzerinden “Tek Şifre alma” komutunu tekrarladıktan sonra ilgili işlem menüsüne ulaşabilirsiniz.
- Tek Şifre Alma menüsünde, bankamıza ait kart numaranızı ve şifrenizi kullanarak işleminizi tamamlayabilirsiniz.
- Aktif bir kartınız yoksa NFC özellikli cep telefonunuz aracılığıyla Kuveyt Türk Mobil giriş ekranındaki Şifremi Unuttum > Anında Şifre adımından çipli kimlik kartınızı kullanarak Tek Şifre oluşturabilirsiniz.
- Cep telefonunuzda NFC özelliği bulunmuyorsa ve çipli kimlik kartına sahip değilseniz, size en yakın şubemizden Tek Şifre oluşturmak için destek alabilirsiniz.
Tek Şifre Değiştirmek İçin:
- Sesli IVR üzerinden “Tek Şifre değiştirmek” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz.
- Bu menüde, mevcut Tek Şifre’nizi tuşlayarak yenisini oluşturabilirsiniz.
Tek Şifre Kilit Kaldırmak İçin:
Sesli IVR üzerinden “Tek Şifre kilit kaldırmak” komutunu söyledikten sonra ilgili menüye ulaşabilirsiniz. Menüdeki adımları taklip ederek işleminizi kısa sürede gerçekleştirebilirsiniz.
Telefon Bankacılığı’nın sağladığı hızlı, pratik ve güvenli işlem avantajından Kuveyt Türk aracılığıyla yararlanın!