ADSL hattı üzerinden çalışan Sabit POS’u tercih ettiğinizde, ekstra ücret ödemeden dilediğiniz kadar işlem yapabilirsiniz.
Sabit POS Nedir?
Sabit POS, iş yerinizde müşterilerinizin kartlarından hızlıca ödeme kabul edebileceğiniz, kullanımı pratik tahsilat aracıdır.
Sabit POS’u Kimler Kullanabilir?
Şahıs veya tüzel firmanız varsa Kuveyt Türk Mobil üzerinden müşterimiz olup Sabit POS kullanmaya başlayabilirsiniz. Ürün, özellikle yazar kasa POS kullanma zorunluluğu olmayan (3100 sayılı Kanun ve ilgili mevzuat hükümlerine tabi olmayan) firmalara önerilir.
Sabit POS Özellikleri
- Sabit POS kullanırken işlem adediniz ne olursa olsun ekstra iletişim ücreti ödemezsiniz. Böylece hızlı işlem kolaylığının yanı sıra maliyet avantajı yakalayabilirsiniz.
- Ürün, özellikle işlem adedi fazla işletmeler için idealdir.
- Yedekli çalışma özelliği sayesinde müşterilerinize kesintisiz hizmet sunabilirsiniz.
- Ürüne sahip olduğunuzda, uzaktan daha hızlı yükleme imkânını ilk elden deneyimleyebilirsiniz.
- ADSL hattınız üzerinden hem Sabit POS cihazınızı hem de bilgisayarınızı aynı anda kullanabilirsiniz.
Sabit POS Ücreti
- POS taksit ve tek çekim komisyon oranları üye iş yerine yansır. Doğal olarak müşterileriniz vade farkı ödemesi yapmak durumunda kalmaz.
- Sabit POS ürününden aidat alınmaktadır. Aidat ücreti, BSMV hariç 99 TL’dir.
- Tüzel kredi kartı kullanıcısıysanız, aylık 10.000 TL ve üzeri harcama yapmanız durumunda bir sonraki aidat ücreti sizden indirimli alınır. Kart harcaması yapmanız durumunda sizden talep edilecek aidat ücreti, 59 TL’ye düşer. Bu miktara BSMV dahil değildir.
Sabit POS Başvurusu Hangi Kanallardan Yapılabilir?
Kuveyt Türk Mobil üzerinden Sabit POS başvurunuzu dakikalar içerisinde tamamlayabilirsiniz.
- Kuveyt Türk Mobil’e giriş yapın.
- Menüden POS – POS Başvurusu – Fiziki POS – Sabit POS adımlarını takip edin.
- Açılan ekranda; bağlı ve blokeli hesap, faaliyet sektörü, çalışma koşulu seçimlerinizi yapın.
İşte bu kadar basit! Siz de hemen Sabit POS başvurunuzu gerçekleştirip düşük masraflı ve hızlı tahsilat yapmanın konforunu yaşayın.
Sabit POS Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Sabit POS’ta Mail Order özelliği var mı?
- Mail Order özelliği Kuveyt Türk Sabit POS’ta aktif edilebilir.
- Mail Order çözümümüz sayesinde kredi kartı sahibi müşterilerinize iş yerinize gelmeden mal ve hizmet alımı yapabilmelerini mümkün kılabilirsiniz.
- Mail Order ile katalog, televizyon veya internetten satın alınan ürünler için gerekli bilgiler verilip POS, faks, telefon aracılığıyla provizyon alınarak ödeme yapılabilir.
Taksitli/Katkı Paylı POS nedir?
Taksitli POS ayrı bir ürün olmayıp katkı paylı POS’lara yapılan bir tanımlama ile POS üzerinden bankamız kartlarına taksitli işlem yapılmasını sağlayan bir özelliktir.
Katkı paylı POS ise komisyon veya bloke usulü ile çalışır. Kart sahibinden vade farkı alınmaz. Taksitli işlemin maliyetinden üye iş yeri sorumludur.
Taksitli POS için yeni bir POS almam gerekir mi?
Taksitli POS için yeni bir cihaz almanız gerekmez. Mevcut POS cihazınıza yeni menü eklenerek bu özellik kazandırılabilir. Yeni menü (taksitli satış) üzerinden Kuveyt Türk kredi kartlarına taksit yapabilirsiniz.
Müşteri Taksitli POS’a neden ihtiyaç duyar?
Ana firmalar, alt bayilerine ve müşterilerine yaptıkları satışları vadeli olarak tahsil edebilir. Bu özellik sayesinde ayrıca kampanyalı satış yapabilir ve çek, senet gibi ürünlerdeki tahsilat riskini ortadan kaldırabilirsiniz.
Fiziki POS kullanan müşteriler, Mail Order ile taksitli satış yapabilir mi?
Evet yapabilirsiniz. Bunun için POS üzerinden taksitli satış menüsünü kullanmanız gerekir. İlgili menüde, “Kartı Takın” uyarısı yazsa bile kart numarasını tuşlayarak taksitli işlem yapabilirsiniz. Doğrudan Mail Order menüsü aracılığıyla yapılan işlemler tek çekimdir. Bu menüden taksitli satış mümkün değildir.
Sabit POS ile işlem yapmak için hangi menüler kullanılır?
- Satış, Sabit Pos ile kartın şifreli/temassız işlemi destekleyen menüdür.
- Taksitli Satış; şifreli, temassız veya Mail Order ile işlem yapabileceğiniz menüdür.
- Mail/Telefon Order (MO/TO), işlemleri kart numarasının tuşlanması yöntemiyle tek çekim olarak bu menüden yapabilirsiniz.
Gün sonu tanımlanabilir mi?
Otomatik gün sonu talepleriniz için POS Destek Merkezi üzerinden veya Kuveyt Türk şubelerimizden destek alabilirsiniz. POS Destek Hattı: (0262) 723 49 49
POS çalışma koşullarını nasıl değiştirebilirim?
POS çalışma şartlarını değiştirmek için size en yakın Kuveyt Türk şubesini ziyaret edebilirsiniz.