Arama Yapın

Kişisel Verilerle İlgili Aydınlatma - Müşteri İletişim Merkezi

kvkk

Müşteri İletişim Merkezi için Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkındaki aydınlatma metnidir.

1. Amaç ve Kapsam

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca, genel merkezi Büyükdere Cad. No: 129/1
Esentepe / Şişli / İstanbul olan, 0600002681400074 mersis no’lu KUVEYT TÜRK KATILIM BANKASI A.Ş. tarafından
veri sorumlusu sıfatı ile, kişisel bilgileriniz/verileriniz tarafımızca KVKK ’da açıklandığı çerçevede işlenebilecek,
mevzuatın izin verdiği durumlarda üçüncü kişilere açıklanabilecektir. Konuya ilişkin ayrıntılar ve haklarınız bilgilendirme
amaçlı olarak aşağıda özetlenmiştir.

2. Kişisel Veri İşlemenin Hukuki Sebebi ve Amacı

Kişisel verileriniz, aşağıdaki amaçlarla ve hukuki sebeplerle Şirketimizce işlenmektedir. Aşağıda yer alan Kişisel Veri
Kategorisi içerikleri genel olarak şu şekildedir:

  • Kimlik: İsim, soy isim, T.C. kimlik numarası, vergi kimlik numarası
  • İletişim Bilgileri: Adres, elektronik posta, kayıtlı elektronik posta adresi, cep telefonu gibi iletişim bilgileri ile birlikte, telefon görüşmeleri kapsamındaki iletişim kayıtları
  • İşitsel Kayıtlar: Çağrı merkezi ses kayıtları başta olmak üzere müşteriye ait işitsel veriler
Kişisel Veri Kategorisi İşlenme Amaçları Hukuka Uygunluk Sebebi
İletişim, Kimlik Çağrı Merkezimize iletmiş olduğunuz;
talep, öneri, memnuniyet, şikâyet, itiraz
gibi bildirimlerin kayıt altına alınarak
incelenmesi ve gerektiğinde yanıtlanması
ile hizmet kalitesinin takibinin sağlanması
Veri sorumlusunun yükümlülüğünü
yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
bir hakkın tesisi, kullanılması veya
korunması için veri işlemenin zorunlu
olması
İletişim, Kimlik, İşitsel Kayıtlar Kimliğinizin ve iletişim bilgilerinizin tespit
ve teyit edilmesi, işlem güvenliğinin
sağlanması
Veri sorumlusunun yükümlülüğünü
yerine getirebilmesi için zorunlu olması
Kimlik, İletişim, İşitsel Kayıtlar Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak
ve hizmetlerimizi geliştirmek amacıyla
çalışmalarının yürütülmesi
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine
zarar vermemek kaydıyla, veri
sorumlusunun meşru menfaatleri için
veri işlenmesinin zorunlu olması

3. Kişisel Verilerin Aktarılması

Kişisel verileriniz aşağıda belirtilen taraflara, aşağıdaki amaçlar ve hukuki sebeplerle aktarılabilecektir. 

Aktarılan Kişi veya Kurumlar Aktarma Amaçları
Kanunen bilgi almaya yetkili
kurum ve kuruluşlara idari
merciler ile yasal mercilere
Düzenleme ve denetleme faaliyetlerinin yürütülmesi, şikâyet ve hukuki süreçlerin
işletilmesi amacıyla
Çağrı merkezi hizmeti aldığımız
firmalara ve tedarikçilere
Talep ettiğiniz ürün ve hizmetlerin sunulabilmesi ve ticari elektronik ileti
gönderilmesi,
Sunduğumuz ürün ve hizmetlerle ilgili olarak altyapı ve bilişim hizmeti sağlayanlar
dahil tedarikçilerimizden destek alınması, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi,
iş ortaklarımız ve tedarikçilerimizle ilişkilerin yönetilmesi amacıyla
Şirketimize talimat vermeniz
halinde, talimatınızda
belirttiğiniz Yurtiçi ve/veya
yurtdışındaki gerçek kişiler veya
özel hukuk tüzel kişileri
Talimatlarınızın yerine getirilmesi amacıyla
Ana ortaklığımız veya
iştiraklerimiz ile
Çağrı merkezi talebinizin incelenebilmesi için gerekli olması halinde, hukuki
yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi amacı ile

4. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi

Kişisel verileriniz; Şirketimize başvurarak çağrı merkezimiz ile yaptığınız görüşmeler başta olmak üzere otomatik ve
otomatik olmayan yöntemlerle elde edilebilecektir.

5. Haklarınız

Şirketimize başvurarak kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileriniz işlenmiş ise buna ilişkin bilgi
talep etme, kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt
içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme, kişisel verilerinizin eksik veya yanlış
işlenmesi halinde bunların düzeltilmesini isteme, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun 7. Maddesinde
öngörülen şartlar dahilinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme, kişisel verilerinizin yukarıdaki
sebeplerle silinmesi veya yok edilmesi halinde bunların aktarıldığı üçüncü kişilere bilgi verilmesini isteme, işlenen
kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya
çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerinizin Kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde
zararınızın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz. Yukarıdaki haklarınızı kullanırken, işlemin ek bir maliyet
gerektirmesi halinde ilgili mevzuat uyarınca ücret alınacaktır. Bu haklarınızı 6698 sayılı Kanunun ilgili 11. Maddesi
gereği aşağıdaki iletişim kanalları aracılığıyla kullanabilirsiniz; 

 

Çağrı Merkezi: 444 0 123 / 0850 251 0 123
E-Posta: kvkk@kuveytturk.com.tr

 

KUVEYT TÜRK KATILIM BANKASI A.Ş. | Büyükdere Cad. No: 129/1 Esentepe / Şişli / İstanbul.
Mersis No: 0600002681400074 | kuveytturk@hs03.kep.tr | www.kuveytturk.com.tr | Tel: 444 0 123
Faaliyet Konusu: 5411 Sayılı Bankacılık Kanunu’nda izin verilen her türlü faaliyet.
MSTS.0480.02