İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Kuveyt Türk Mobil'i kimler kullanabilir?

iOS 10.0 ve üstü bir iPhone, Android 5.0 üzeri bir telefon sahibi, tek şifresi olan bireysel ve kurumsal müşterilerimiz kullanabilir.

Kuveyt Türk Mobil'i nasıl indirebilirim?

2848’e MOBIL yazıp göndererek gelen SMS’teki linkten uygulamayı hemen indirebilirsiniz.

iOS kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak App Store’dan indirmek için buraya tıklayınız

Android kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak Google Play'den indirmek için buraya tıklayınız.

Huawei kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak App Gallery'den indirmek için buraya tıklayınız.

Kuveyt Türk Mobil'i cep telefonuma indirdikten sonra nasıl kullanabilirim?

Kuveyt Türk Mobil'i yüklediğinizde cep telefonunuza gelen SMS ile bir defaya mahsus olmak üzere bir doğrulama yapmanız gerekmektedir. Daha sonraki girişlerinizi sadece burada belirlediğiniz Tek Şifre ile yapabilirsiniz.

Giriş için kullanacağım şifremi nasıl belirleyeceğim?

Kullanacağınız şifre bilgisi tüm dijital kanallarımızda kullanacağınız şifredir. Tek şifreyi almak için 444 0 123 numaralı Çağrı Merkezimiz ile temasa geçebilir veya İnternet Şube ve Mobil uygulamamızdan "Anında Şifre/Şifremi Unuttum" menüsünden kart bilgilerinizle alabilirsiniz.

Kurumsal müşterilerimiz için ilk Tek Şifre işlemleri yalnızca şubelerimizde yapılabilmektedir.

Kullanıcı adı nedir?

Kullanıcı adı kurumsal müşterilerin yetkililerine verilen isimlerdir.

Cep Telefonumu değiştirdiğimde Kuveyt Türk Mobil'i terkar nasıl aktive edebilirim?

Cep telefonu değişikliklerinde Kuveyt Türk Mobil'i yeniden indirip, tekrar aktive etmeniz gerekmektedir. Aktive etme adımları hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Şifrenizi unutmanız durumunda 444 0 123 numaralı Çağrı Merkezimiz ile temasa geçerek, gerekli güvenlik doğrulamalarını yaptıktan sonra yeni bir şifre belirleyebilirsiniz. İnternet Şube ve Mobil Uygulamamızdan da "Anında Şİfre/Şifremi Unuttum" menülerinden kart bilginizle şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Kuveyt Türk Mobil bankacılık işlemleri için güvenli midir?

Kuveyt Türk Mobil'de Kuveyt Türk'ün geliştirdiği yeni nesil güvenlik sistemi Mobil Onay alt yapısı kullanılmaktadır. İşlemlerinizi güvenle yapabilir ve güvenlik ile ilgili daha detaylı bilgi almak için Mobil Güvenlik sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Kuveyt Türk Mobil'i kullandığımda GSM operatörüme ücret öder miyim?

Kuveyt Türk Mobil'i kullanımınızdan dolayı oluşan data bağlantısı, operatörünüz tarafından mevcut tarifeniz çerçevesinde ücretlendirilir.

Uygulamayı indirirken alınan izinler nelerdir?

iOS ve Android işletim sistemi kullanılan cihazlarda, Kuveyt Türk Mobil'in belli fonksiyonları için bazı izinler istenmektedir.

Uygulamanın cihazınızdan istediği izinler ve açıklamaları:

Kişiler (Telefon Rehberi) : GSM TL Yükle gibi ekranlarda telefon numarasını elle girmek yerine telefon rehberinden ekleyebilmeniz için gerekmektedir.

Konum: En Yakın Kuveyt Türk bilgilerinin görüntülenebilmesi ve yol tarifi özelliğinin kullanılabilmesi için gerekmektedir.

SMS Erişim: Doğrulama kodu girilmesi gereken alanlara, gönderilen SMS içindeki kodun okunarak otomatik eklenebilmesi için gerekmektedir. (Sadece Android İşletim Sistemleri)

Telefon: En Yakın Kuveyt Türk ekranındaki telefon numaraları ve Çağrı Merkezi gibi uygulama içindeki numaraları tek dokunuşla arayabilmeniz için gerekmektedir.

Kamera, Fotoğraf / Galeri ve Diğer Dosyalar: Uygulama içinde fotoğraf çekme, fotoğraf veya doküman ekleme gerektiren işlemleri gerçekleştirebilmeniz için gerekmektedir.

Kablosuz İletişim (WiFi) Bilgileri: İnternet bağlantınız olmadığında uyarı verilebilmesi için gerekmektedir.

Cihaz Kimliği ve Çağrı Bilgileri: Güvenlik sebebiyle, uygulamaya hangi cihaz üzerinden erişim sağlandığının belirlenmesi için gerekmektedir.

Diğer: Uygulamanın arka planda çalışması, ağ bağlantılarını görüntüleme, uygulama kısayolunun eklenmesi, Google hizmet yapılandırmasının okunması, internet kullanımında tam yetki ve titreşim kontrolü izni de uygulamanın çalışması için gerekmektedir.

Cep Telefonum SIM Bloke Oldu. Blokeyi Nasıl Kaldırabilirim?

SIM kart bloke kaldırma işlemini müşterilerimiz Çağrı Merkezi, İnternet Şube ve Kuveyt Türk Mobil üzerinden yapabilirler. Fiziksel olarak SIM kartın değişmesine sebep olan herhangi bir durumda SIM kart bloke olur. Müşterimizin Mobil/İnternet şubeye girebilmek veya bankamıza ait kartıyla 3d secure işlem yapabilmek için bu blokenin kaldırılması gerekir. Müşteri eğer 90 gün boyunca bankamızla SMS alımı gerektiren hiçbir temasta bulunmazsa, bloke BDDK gereği kendiliğinden kaldırılır. SIM bloke kaldırılabilmesi için müşterimiz kart bilgilerini kullanmalıdır.
SIM Kart bloke kaldırıma işlemini İnternet şubeden gerçekleştirebilirsiniz.
SIM Kart bloke kaldırıma işlemini Kuveyt Türk Mobil'den gerçekleştirebilirsiniz.

Kuveyt Türk Mobil

Kuveyt Türk Mobil'i
hemen yüklemek için