İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Kuveyt Türk Mobil’den Nasıl Hesap Açılır?

Kuveyt Türk Mobil’i indirerek şubeye gitmeden dilediğiniz her yerde mobilden hesap açabilirsiniz ve Şubesiz Bankacılığı deneyimleyebilirsiniz.

Kimler Mobilden Anında Hesap Açabilir?

  • Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı
  • 18 yaşını doldurmuş
  • Çipli kimlik kartına sahip herkes Kuveyt Türk Mobil'i indirip aşağıdaki adımları tamamlayarak Şubesiz Bankacılık'la hemen müşteri olabilir.

Kuveyt Türk Mobil ile Nasıl Anında Müşteri Olunur?

  1. Kuveyt Türk Mobil ana ekrandaki Müşteri Ol butonuna tıklayın.
  2. Başvuru formunu doldurun.
  3. Uygulamanın yönlendirmelerini takip ederek çipli kimlik kartınızın arka yüzünü kameraya okutun
  4. Telefonunuzu kimliğinize yaklaştırarak NFC ile bilgilerin okunmasını sağlayın. (Telefonunuzun NFC özelliği yoksa ya da çalışmıyorsa, hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.)
  5. Yönlendirmeleri takip ederek yüzünüzü kameraya gösterin.
  6. Ekrandaki sözleşmeleri onaylayın.
  7. Sonra görüntülü görüşmeye bağlanarak müşteri temsilcimiz ile görüşün ve hesap açılışını tamamlayın.  
  8. Hesap açılışınız tamamlandıktan sonra tarafınıza ileteceğimiz SMS’te belirtilen Geçici Şifre’yi kullanarak Kuveyt Türk Mobil’e giriş yapabilirsiniz.

Müşteri Ol 

Kuveyt Türk Mobil
görüntülü görüşmeyle hemen
müşterimiz olun.

Sıkça Sorulan Sorular

Hangi kimlikle hesap açılabilir?

Mobilden hesap açmak için yeni TC Kimlik kartına (çipli) sahip olmanız gerekmektedir.

Hangi telefon modelleri ile başvuru yapabilirim?

Tüm akıllı telefonlar ile başvuru yapabilirsiniz. NFC özelliği olmayan ya da çalışmayan telefon modellerinde, hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.

Hangi saatler arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirim?

Her gün saat 08:00-23:00 arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirsiniz.

Görüntülü görüşme esnasında bağlantım kesildi, ne olacak?

Tekrar Kuveyt Türk Mobil’deki Müşteri Ol butonuna basarak kimlik doğrulama adımından başvurunuza devam edebilirsiniz.

Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme esnasında bulunduğum ortam nasıl olmalı?

Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme sırasında bulunduğunuz ortamın aydınlık, kimliğinizin ve yüzünüzün net bir şekilde görüntülenebilir olması gerekmektedir.

Sistem kimliğimi okumadı, neden?

Telefonunuzun NFC ayarlarını kontrol ederek tekrar deneyebilirsiniz veya NFC okutmadan hesap açılış sürecini gerçekleştirip hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.

Kuveyt Türk Mobil’den müşteri olunca şubeden hizmet alabilecek miyim?

Mobilden başvuru yaparken seçeceğiniz şubeden veya herhangi bir Kuveyt Türk şubesinden hizmet alabilirsiniz.

Başvurumu yaptım, sonra ne yapmam gerekir?

Başvurunuzun ardından size gönderilecek geçici şifreyle 36 saat içinde Kuveyt Türk Mobil’e giriş yaparak mobil bankacılığın size sağladığı tüm hizmetlerden faydalanabilirsiniz.

Başvurumu yaptım, banka kartım bana ne zaman ulaşır?

Başvurunuzun ardından 3 gün içerisinde banka kartınız basılarak adresinize ulaşmak üzere kuryeye teslim edilir.