Arama Yapın

Sesli IVR

Sesli IVR

Müşteri temsilcisine bağlanmanıza gerek kalmadan işlemlerinizi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Sesli Yönlendirme Sistemi sayesinde Telefon Bankacılığı üzerinden yapacağınız işlemlerin menülerine hızlı ve kolay bir şekilde ulaşın!

Sesli IVR Nedir?

Sesli IVR, Doğal Dil İşleme (NLP) teknolojisinin kullanıldığı ve müşterilerimizin karşılarında sanki bir müşteri temsilcisi varmış gibi etkileşime girebildiği pratik sistemdir.

444 0 123 / 0850 251 0 123 numaralı Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi’ni aradığınızda, Sesli Yönlendirme Sistemi tarafından karşılanırsınız. Birkaç kelimeden oluşan basit komutlarla herhangi bir tuşlama yapmadan işlem yapacağınız menüye erişebilirsiniz.

Sesli IVR’da Nasıl İşlem Yapılır?

Yapmak istediğiniz işlemi birkaç kelimelik komutla tanıtın. (ATM kartı şifre alma vb.)

Sistem, sesli komutunuzu değerlendirerek ilgili menüye yönlendirme yapar.

Komutunuz eksikse veya tam olarak anlaşılmadıysa, sesli uyarı ile tekrar etmeniz istenebilir.

Sesli IVR Özellikleri

  • Sesli IVR, gerektiğinde yönlendirici geri bildirimlerde bulunabilen bir sistemdir. Bu sayede zaman kaybı yaşamadan ihtiyaç duyduğunuz menüye erişebilirsiniz.
  • Sistem, geleneksel tuşlamalı ve sesli uygulamalar gibi iç içe geçmiş karmaşık / sıralı menü seçeneklerinden oluşmaz. Kullanımı son derece kolaydır.

Bankacılık işlemlerinizi hızlıca tamamlamanızı sağlayacak hizmet ağımızdan Kuveyt Türklü olarak siz de yararlanın!