Kuveyt Türk’te görme engelliler için hizmetler ile tüm bankacılık hizmetlerinizi zahmetsizce gerçekleştirebilirsiniz.
Görme Engelliler İçin Hizmetlerimiz Kimleri Kapsar?
Hizmetlerimiz, 70 yaş üzeri ile tam ve kısmi görme engelli müşterilerimizi kapsar.
Görme Engelliler İçin Hizmetlerimiz Nelerdir?
- Şubelerimizin girişlerinde yer alan çağrı butonlarını kullanarak personelimizden ihtiyaç duyduğunuz desteği alabilirsiniz.
- Braille baskılı olarak yeniden düzenlenen levhalar vasıtasıyla Şube Adı ve Çalışma Saatleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.
- Şubelerimizin girişlerine uygulanan hissedilebilir yürüme yüzeyi aracılığıyla bireysel bankacılık temsilcilerimize rahatça erişim sağlayabilirsiniz.
- Dijital bankacılık kanallarımız üzerinden yapacağınız işlemlerde, ekran okuyucu programları rahatlıkla kullanabilirsiniz.
- Kurumsal internet sitemizde yayımlanan tüm sözleşme ve formları, ekran koruyucu programlar vasıtasıyla dinleyebilirsiniz.
- İnternet sitemize eklediğimiz büyütme ve küçültme fonksiyonlarından faydalanarak hizmet içeriklerini rahatlıkla okuyabilirsiniz.
- Kabartmalı tuşlarla donatılmış ATM’lerimizde işlem yaparken sesli menü hizmetinden yararlanabilirsiniz. Sesli menü hizmeti; bakiye sorgulama, para çekme, para yatırma, kredi kartı borcu sorgulama ve kredi kartı borcu ödeme işlemlerini kapsar. İşlem yaparken kulaklık girişinin yanındaki düğme aracılığıyla ses düzeyini dilediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
- Finansal sonuç doğuran herhangi bir ATM ve POS işlemi yaptığınızda, kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.
- Yeni kredi kartı şifrenizi alırken görme engelli müşterilerimize özel arama hizmetinden faydalanabilirsiniz.
- Şube Randevu hizmeti aracılığıyla şubeye gitmeden sıra numarası alabilirsiniz.
Görme Engelliler İçin Hizmetlerimiz İçin Hangi Kanallar Kullanılabilir?
- Kuveyt Türk Mobil
- Kuveyt Türk İnternet Şube
- Kuveyt Türk Şubeleri
- Kuveyt Türk ATM’leri
- Kuveyt Türk XTM’leri
Görme engelliler için hazırladığımız hizmetler ile konforlu bankacılık deneyimini Kuveyt Türk’te yaşayın!
Görme Engelliler İçin Hizmetlerimiz Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
ATM’lerde kulaklık girişi mevcut mu?
Kuveyt Türk ATM’lerinde, kulaklık girişi ve ses düzeyi ayarlama düğmesi mevcuttur.
Görme engellilerin kullanımına uygun ATM’lerin konumlarını nasıl öğrenebilirim?
Şube ve ATM Haritası sayfamız üzerinden size en yakın ATM’nin konumunu öğrenebilirsiniz.
Kısa mesaj ile bilgilendirme hizmeti hangi işlemleri kapsar?
Söz konusu hizmet, ATM’ler aracılığıyla gerçekleştirilen ve finansal sonuç doğuran işlemleri kapsar.
Bilgilendirme ve tek kullanımlık şifre SMS’leri ekran okuyucu programlar ile uyumlu mu?
Kuveyt Türk Mobil ve İnternet Şube dâhilinde gönderilen bilgilendirme ya da tek kullanımlık şifre SMS’lerinin içeriğini öğrenmek için ekran okuyucu programlar ile dinleyebilirsiniz.